Thursday, March 29, 2012

Bercakap tentang "bertindak"..


haha...
lama x jumpe korang an...
bkan x nak update, just x tau ape yang nak diupdatekan...
skunk aku ngah duk atas skateboard yang da lama aku x main ni... tau nak main ngan sapa la kat umah ni..kalau kat kolej dlu leh gak aku main... igt g mase aku mula2 bli menatang ni dlu...g mane2 je aku akan bawak... first time main, jatuh tlentang kat depan bilik JPK...second jatuh tlentang kat dalam 1B09...hahhaa...tapi skunk aku da pro Maaaa! ~~

bcakap tentang "bertindak"! :P

manusia slalu bertindak mengikut perasaan...tanpa mereka sedari, mereka kadang2 menipu diri sendiri...mcm aku gak la, kadang2 uh aku buad sesuatu tindakan ikut prasaan aku je...aku x pk ape yang sbnarnye akan jadi kalau aku buat tindakan tu.. ade kalanya kita buat sesuatu tindakan tu sebab kita just nak puaskan hati kita tapi padA kenyataannya, kita sedang menipu diri kita sendiri...faham x ape aku taip ni? hahaha...kalau x faham tu try lah fahamkan...sbb mase aku menaip ni, telinga aku ngah tersumbat ngan earphone...dengar lagu kuat2 so aku x leh dengar bunyi lain selain dari bunyi lagu yang ade kat fon aku je :P

Bertindak ikut hati, MATI! tapi Dengarlah kata hati, dan ikutlah KATA hati... :) ia lah perasaan sebenar kita...
diri sendiri dan hati sendiri x dapat menipu dan ditipu :)

salam sayang,
-eddy-

No comments:

Post a Comment