Friday, February 19, 2010

Aku rindu, Sayang kamu (--_,_--)


Kadang2 bile teringat mase kecik2 dulu, aku tersenyum sendiri..haha,,mane x nyer, zaman dulu dan sekarang dah jauh berbeza..Dulu mase budak2,semuanye hepi,hari2 ceria..x de masalah, n x yah susah2 nak fikir pasal hidup..Budak2 la katekan..Mase aku kecik2 dulu,aku suke main kejar2 ngan nyorok2...Lokasi,kat umah sebelah..haha..mase tu kat kawasan ni, kiteorang semua sebaya...(i mean budak2 la)..so,tiap2 petang ader jek aktiviti yang nakk wat...main itu la,main ini la...yang paling best kalau time hari raya...haha..x yah kate la seronoknyer..pegi smayang raya sama2..then balik sembahyang raya tuh, terus pegi ketuk pintu rumah orang...exited nak duit raya..zaman aku dulu kan,kalau 50 sen tu da kire banyak la tuh...tapi,dak2 skarang nih,paling kurang pun nak 5 ringgit,..Skarang ni,kat kawasan aku ni da xramai da budak2...so da x meriah macam dulu2...kalau petang2 uh da x de da nampak budak2 main kat depan umah,x de da budak2 main kejar2,main nyorok2...hurm,..rindunyer mase aku kecik2 dulu...kan bagus kalau kite boleh undurkan masa...tapi,mmg x boleh kan... :(

No comments:

Post a Comment