Wednesday, November 3, 2010

Cerita Hari Ini..Bhahaha~~3/11/2010


Jam skarang menunjukkan pukul 2.13petang..dan aku kini berada di Hentian Putra,Kuala Lumpur..haha,saje jek aku nak balik umah jap..klau duk kat puncak pun tadew pape yang ley aku buad.,bazir duit jek bli makanan..da la mahal..hahaha...kalau aku balik umah,aku ley makan free..jangan risau sahabat puncak,ari sbtu nnt aku balik smula...buad HAFIZ,sbtu nnt aku bayar dwet ko balik..hehe,sori lambat bro..buat sahabat2 AC110,teruskan usaha korang menghadapi final...CT111 slamat abis exam,CT114 smalat bercuti semester,CT113 selamat tunggu 11 aribulan utk final project...aku sbnarnye agak sentap juge la bile dgr yang final project tu kene tangguh...tapi ape kan daye...balik nnt aku siapkan projek tu ea..hehe..sayang korang semua..adios adigos..salam...bas da sampai..haha..daa...

4 comments: