Friday, December 17, 2010

Bile bcakap pasal cinta.....

>haha...ble bcakap pasal cinta...ramai yang tersipu-sipu..haha..bg aku,aku tatau yang aku ni dalam dilema ke ape ke..yang aku tau stakat ni aku single lagi...bkn tadew calon tu...ade..tapi aku nak kenal dea scara mendalam dulu..aku x nak la kapel2 tapi sbb akadar nak dapatkan title "kapel" tu smata2..menyeluk pkasam biar smpai kepangkal lengan..kan??mampu??haha..alang2 kite nak kenal dea,kite kenal la dea dgn mendalam,ape yang dea suke,ape yang dea ta suke..camane prangai dea..nnt senang..haha..

>Adik aku si adan tu pn rasenye da ade kut...dea tana bgtau aku..rahsia la kononnye..haha..kalau x de x pe la..saje je teka.. :P

>Pali,smoga terus bahagia..hahaha :P

>Sham pun,hepi2 always..smoga bahagia..

>Si aizat ngan si xxxx aku tatau la cmne pkembangan deaorang skunk.. :P

>By da way stakat ni aku bahagia,gembira walaupun aku still xde orang yang bergelar "girlfriend" disisi aku..x pe,hal kicik ja ma.,aku hepi course aku still ade orang2 yang slalu ade utk hepikan aku,,ade adan,pali,sham,ifan,ejad jasri,kecik,jakob..haha..xde nye gundah gelana hidup aku even tadew GF..Insyaallah,bile tibe masenye,ade la GF..haha...

4 comments:

  1. "kenal dea scara mendalam dulu..aku x nak la kapel2 tapi sbb akadar nak dapatkan title "kapel" tu smata2..menyeluk pkasam biar smpai kepangkal lengan..kan??mampu??haha."

    Very very support 100%
    wkwkakak !

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    ko support abg ke
    adan na kate abg ade spelling error kat ats tu?
    hehehe..
    by da way,time kasih sbb slalu support abg..

    ReplyDelete
  3. yg adan quote tuh adan ske..
    hehehe.. stuju sgat.. :)

    but im always support u !
    hahaha

    ReplyDelete