Friday, February 4, 2011

Sibuk..Sibuk..... =.="

Sibuk....sibuk.....da tgk kan gamba kat atas tuh? Tu cover assigment yang aku kene settlekan sepanjang bulan januari and bawak lah ke cuti raya cina nih...Poning pale da aku memerah otak nak menyiapkan sebuah autobiografi tentang diri aku sendiri..Kembara Sejauh Ini,tajuk yang aku bagi untuk my autobiografi..Menceritakan tentang kisah hidupku dari aku dilahirkan sehinggalah aku da besar panjang & menjejakkan kaki ke menara gading tempat aku menimba ilmu sekarang - UiTM shah alam..by da way aku mmg slalu x de mase nak update blog skunk ni,na amek2 gamba,pn x leh...buhsan2..haha..see u all in the next post..Oh ya,by da way,doakan aku dapat siapkan assigment aku nih sblum aku balik cuti keyh? orait~chow! :)

4 comments:

  1. well..
    name assignment da cun..da gempaq..
    shemoge success siap an assignment nye kay..
    by the way..i like the cover..
    looking nice..lokoking good..
    hahah..lastly..
    good luck bro!!;)

    ReplyDelete
  2. gelakkan tajuk orang eh...
    tau ja dea nye auto jadi contoh....

    ReplyDelete