Tuesday, March 22, 2011

Hmmm...laGi corak hiduP terLakar Di Layar~~



hmmmm...
isi hati kini akan aku luahkan setelah sekian lama aku x luahkan kat sini...ntah la...xde mase nak update blog ni dengan isi2 hati aku memandangkan hati aku skarang tengah kucar-kacir....masalah itu la,,,ini la...nsib baik aku ade adik aku yang sentiase ade untuk aku kuatkan semangat teruskan kehidupan aku kat kampus ni..first of all..aku skunk da x de kawan baik da...lupekan je la post2 aku yang berkaitan ngan kawan baik aku tu...tu semua cite lame jek..da tinggal sejarah da pun...aku rase btape btuahnye kalau aku langsung x penah kenal dea sblum ni...cam lakhanat...tu la...bak kate orang, susah kalau bekawan ngan manusia yang x tau nak kenang budi..bukan le aku nak mengungkit suh dea balas balik pe kebaikan yang akau pnah wat kat dea...just at least respect la aku ni as sorang kawan..ni respect pun x de...cam buat baik ngan menatang ape aku pun x tau...kalau buat baik ngan kucing ke, beruk ke, pun ade penghargaan yang binatang tu bagi...hmmm...maklum la..dea tu kan anak "orang kaya" terkaya didunia...so, bkawan pun x pandai...kalau da x tau bkawan tu, blaja la...manusia semua ade perasaan....ape perasaan korang as a readers kalau kawan korang wat korang ni cam hamba abdi? then waktu dea sakit, korang beria la buat baik kat dea...teman dea p klinik la...tolong p puncak alam la jauh2 bli makanan,..bli itu la...makanan manis la sbb kononnye tekak dea pahit...bli cool fever la...tapi yang korang dapat balik is NOTHING! cam orang bodoh je slame aku anggap dea kawan baik aku...so skunk aku decide, x payah ade kawan baik langsung...smua x leh pakai..da la mase rapat ngan aku asyik nak pinjam moto aku je...ok,ckup pasal tu...kang terlebih plak aku maki2 dea kat sni..kumpul dosa jek lebih...
secondly,assigment....hahahaha...assigment x ya cakap la...mende yang senang pun aku x wat,..inikan pulak research writing yang sememangnye aku x faham walaupun lecturer wat klas tambahan...klau aku je yang x faham tu aku pelik la juge..tapi semua department yang dea aja x faham subjek tu...hmmm....siapakah yang harus disalahkan?? jawab dalam hati ye.... :Paku skunk dalam dilema nak balik umah...aku da lame x balik umah aku ni...da hampir  2 bulan juge da aku x balik...hmmm...rindu kat mak la...nak makan kat umah...nak ronda kawasan umah,,,nak tido atas kusi kat umah...lepak dalam bilik mase tengah hari...men buai..p kebun..hmmm,,,dah2,.,ckup cite pasai umah...nitik air mate aku kang..
thirdlly....
implikasi kewangan ye...hahaha...maklum la bile da lame x balik umah ni...kewangan pun sentiase x stabil la...hahaha...bayar tu, bayar ni...makan...da x cukupp...kne pandai balenkan dwet..
forthly...
family ke dua aku kat sini...
papa...mama...adan,cheah,adik...
pengubat rindu pade kluarga kat kampung.....
thanks along sbb alalu ade mase abg plukan orang utk abg bckap..wlaupun da tengah malam...ngantuk...mase ujan...pagi,petang,tengah hari...malam...sentiase de dengan abg :)
hmmm...ngantuk..........
baru abis meeting tadi....
ade rombakan kabinet Jawatankuasa Perwakilan Kolej....
nnt la ye aku cite...
esok ade kelas nie...
moge jumpe lagi.....
:)
assalam...
A photographer of :

6 comments:

  1. let him be....go for ur right kyh,..:)

    ReplyDelete
  2. mmg da let go pun....biaq p dea ngan hidup dea, biaq p dea dengan awek dea...boleh blah dengan hidup dea...

    ReplyDelete
  3. hahaha....senan g nak bace....kalau pakai warne kuning or oren...nnt sakit mate nak bace...saye da try da smalam..tapi saye sendiri yang sakit mate nak bace..

    ReplyDelete
  4. like it..
    sbar jea larh..
    adieyl pown slaloo kene..
    mama jugak!!^_^
    (kalo adieyl ta wrong person lar)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...

    1st thing 1st nk ckp.
    We're in the same boat!
    Since we had to face the same person and the same situation. *I guess*
    Ingatkan terkena sumpahan puncak ke hape.
    Rupanye ade lagi orang lain yang dia buat perkara yang same.
    Dah la korang sangat amat rapat kan before? ... (based on my observation *not stalking* n yr older post)
    Ermm tape. Biarkan je la.
    Semoga satu hari nanti dia akan fikirkan semula ape yg dia dh lakukan kt kwn2 dye.
    Biiznillah. InsyaAllah :)

    ReplyDelete