Friday, December 30, 2011

Beg Baru?

Bila tgk adik aku bli barang2 skolah, ble tgk dak2 lain sibuk buat persiapan nak ke skolah smula.....
aku teringat mse aku skolah dlu...kalau masuk tahun baru je msti aku nak bli beg baru...bukan harus, tapi pasti...hahahaha...
bagi aku, kalau masuk skolah tahun baru then x de beg baru, aku rase x lengkap...aku mmg na jugak ade beg baru...
bile aku da masuk uitm ni, beg aku hanya 1.... beg tu aku bli ket KLCC mase pc fair...aku igt g mase tu aku jalan ngan Jey ngan Aizat...hahaha...Junior year la katekan... abis semua tempat aku nak travel... then 1 hari tu kami smpai KL naik bas...semangat nak g pc fair... n aku dapat beg aku kat ctu...harga beg tu RM130 ++..hahaha...agak mahal la, tp aku mmg suka beg tu...then skunk aku da semester 4...final year kat uitm ni...aku still lagi pakai beg tu...
sebenarnye,,,,jauh disudut hati, aku nak sgt bli beg baru.... tp x pernah sorang pn tanye aku knape aku x bli beg baru...n xde orang tanye pn nape aku x tukar beg yang aku pkai dr sem 1 tu...hahaha....
aku hope kan, 1 hari nnt, ade orang bace post aku ni then blikan aku 1 beg yang mempunyai ciri2 ni :
Warna : hitam + oren
Tali : 1 tali pn ok gak...hahaha...
Besar : xde la besar sgt...ckup la skadar aku nak letak buku2 n laptop aku..
Corak : xnak la complicated sgt...biase2 suda...
Harga : yang korng rase korang mmpu..hahaha

tp aku tau... aku x kan dapat beg yang aku nak ni...hahaha...sbb tu aku brani post kat sini :P hope jumpe korang lagi keyh... :P muah! sayang reader semua!

No comments:

Post a Comment