Wednesday, July 25, 2012

Dalam Hidup ini......

Dalam hidup ini......banyak dugaan yang perlu kita lalui...banyak ranjau yang terpaksa kita tempuhi, banyak jalan yang terpaksa kita pilih...dan kadang 2 jalan yang kita pilih tu x semestinya terbaik untuk kita...tapi kita kena redha dengan stiap keputusan yang kita dah buat...sebab masa x kan boleh berpatah balik...
dalam menempuh hidup, akan banyak insan bernama sahabat kita akan temui,,,
banyak ragamnya..
banyak perangainya...
banyak gayanya...
banyak wataknya....
bagaimanapun, itu lah yang dinamakan penyeri hidup...
bagi aku,. semua yang aku kenal, semuanya aku sayang...sbb aku tau, bukan mudah untuk mengenali seseorang.,,
to all kawan2 uitm, aku rindu korang teramat!
to alip, abang sayang awak!
to indera- rindu sgt ke mu!
to tariq-blaja rajin2 kat lendu tu!
to adan-abg sayang along! abg rindu along! hope along cpat sihat!
to pali-rindu nak gelak2 ngan pali..nak lepak ngan pali..
to farul-rindu kau junior! bile nak maen skate same2?
to acap dining-bile ko nak balik sini ha?? kau tau x aku rindu kau?
to capik nazri-bile la agak2 leh msj2 cm dulu..
to nabila nazri-lalala...bile nak lanje kek lagi?? :P
to mukmin-kau baik sangat2!
to meor-rindu nak borak2 ngan meor!
to ahmad redzuan-rindu kau kembar! masa kita maen piano kat studio :(
to fikri aniff-jage awek mu elok2! :{
to my abang (hakim)-thanks jadi abg aku, thanks sbb jaga aku..thanks sbb slalu kacau aku..
to AG- u r the best senior that i ever have..
to aizat jasri-bestfriend forever bro! rindu kau sgt2 ijat :(

sayang semua orang! :( rindu semua orang :(

No comments:

Post a Comment