Sunday, August 15, 2010

Salam Ramadhan


Salam ramadhan buat semua insan yang mengenali diriku..
hurm..susah gak nak update blog bile da kat U nie...xde mase nak update..kene wat tu la,,ini la..haha..well,spanjang khidupan ad yang da masuk bulan ke 3 kat UiTM ni,campus life is great...menyeronokkan,meletihkan...walaupun ader beberapa insan yang aku memang anti btol..bukan stakat anti, aku da naik muak nak tengok muke dea...tapi aku still gak kene faced muke dea yang annoying uh tiap kali ader kelas...tapi x pe,biarkan dea ngan hidup dea...janji dea happy walaupun kadangkala happy dea tu emnimbulkan annoying pade orang lain..haha...beb,jangan pk yang kite sorang je bagus beb..silap2 aribulan ko yang tersungkur dulu..so,sedar2 la diri...hurm...bulan puasa??bukan kali pertama aku sambut ramadhan tanpa family aku cz sblum ni pn aku da biase smbut puasa kat skolah..
maklumlah...dulu aku duk asrama..tapi suasana dea lain sket la...cz slu mase kat asrara,pagi2 ade warden yang tolong mengejutkan aku bangun sahur...then kalau kat asrama,makanan untuk berbuka n bersahur dah tersedia...tapi kat sini x de...pandai2 ko la sendiri kalau ko nak idup..haha...da la makanan kat sini mahal..skali makan jek da 5 inggit....try darab ngan sebulan..hohoi...kalau kumpul la dwet tu untuk bli mende lain...mewah3..hahaha...k la beb,nnt aku smbung lagi...see u later on..salam muhibbah, salam 1 UiTM

No comments:

Post a Comment