Wednesday, September 1, 2010

Teman? Sahabat?

Entry aku kali ni aku nak story pasal teman/sahabat..korang tau x yangteman/sahabat ni x sama ngan kawan..kawan ni is just sekadar yang yang ada disekeliling kita dalam kehidupan seharian kita..tapi teman/sahabat is insan yang sentiasa bersama kita dikala kita up,kita down,kita sedih,kita gembira..yang ley bantu kite time kite susah,yang sentiasa sokong kita dari blakang..hurm..nampak kriteria tu macam mudah je untuk kite bergelar sahabat/teman kepada seseorang...haha,kalau korang anggap kriteria tu senang,korang memang tersasar jauh sangat....susah sebenarnye untuk korang jadi sahabat/teman kepada seseorang...apatah lagi untuk korang MENCARI sahabat sejati,.
waaaa....panjang tol intro aku kali ni..haha,.main story aku kat sni is aku nak cite pasal perjalanan aku mencari teman @ sahabat dekat puncak nie..macam2 jenis orang yang aku jumpe kat sni kalau korang nak tau..ade yang bekawan ngan aku semata mata nak ambil kesempatan ngan ape yang aku ade..ader yang nak bermanja ngan aku la...ader yang nakkkan lebih la..(jauhkan sikit),ader kawan yang betul2 kawan,warga 4D19,korang memang terbaik Wok!!..haha..hurm,aku berkawan ngan semua orang..aku kat sni is seorang yang kelakar,ske wat lawak,ske wat orang lain ketawa(walaupun ader yang sentap kadang2)..haha..karakter yang berlainan ketika aku di bangku sekolah dulu..hurm...bercerita pasal zaman sekolah,aku rindu nak balik zaman skolah aku dulu..best sangat...masa zaman skola dlu la banyak aku jumpa sahabat/teman yang sejati..tapi nak wat camane kan,,zaman skola tu da berlalu...semuanya just tinggal kenangan jek dalam ingatan aku ni..masing2 semua da bawa haluan sendiri..ader yang sambung blaja kat kolej,ipta,ipts..ader yang ngah tunggu masa nak lanjutkan plajaran kat oversea,ader yang dah ke oversea,ader yang dah kembali ke rahmatullah da pun..aku?still di Puncak,mendaki puncak tertinggi hidupku..haha...back to the story,aku masih tercari cari siapakah teman/sahabatku di puncak ni..huhu,siape aa?aizat?teman terkribku @ puncak..?? insyaallah,,he might be that person..tapi aku x tau la sape aku pade dea..haha,,but,stakat ni dea la insan yang sentiasa bersama aku dikala susah senang aku,suka duka aku,..walaupun dea banyak membuat aku sentap...hahaha...x pe2..aku x kisah..haha.,k la geng,nnt sambung..aku nak g membasuh baju dipagi rabu yang x de kelas nie...hahahaha...wasalam

No comments:

Post a Comment