Monday, March 19, 2012

keep thinking of you....Farah Nabila Nazri... am i MAD????!!!! -_____-

aku rase aku da gile...
gile...
dan
GILE!

stiap hari aku akan teringat kat minah sawah padi ni...hmmm...
gile ke ape... aku da lepaskan dea...
tapi hati x leh lepaskan dea...SHIT!
aku mmg sygkan dea...tapi apsal aku uat kptusan bodoh?
hmmm...skunk aku just akan tgk dea bahagia dpan mata aku je...
da ade org syg aku dpan mata, aku lpaskan mcm tu je...
serius aku gila n bodoh...
-___________________________-""

aku musnah kan impian aku sndri.... hmmm....
agak2 ade ke lagi jodoh aku ngan minah ni?
mak aku asyik tanye je bile aku nak hntar rombongan meminang kat umah dea...
hahaha... mak aku asyik2 tanye farah...farah... n farah....
btol kata aku slama ni...HATI X LEH MNIPU....
aku sayang hg la farah!!!!
aku rindu hg!!!
:(

gut luck final exam...
i LOVE u FARAH NABILA NAZRI...

Andai ade peluang terakhir yang awak bagi pada sy, sy akan buat awak bahagia..... Itu JANJI saya...

jika anda membaca post ini dan sekiranya anda sudah mempunya insan teristimewa dihati anda, sila abaikan post ini...saya sudah gila.....

2 comments:

  1. HAHAHA.....nampaknya anda memang sudah gila !!! :P

    ReplyDelete
  2. dah kehilangan baru terasa dia tu bermakna!

    ReplyDelete