Wednesday, June 23, 2010

Bakal bermula perjalanan seorang mahasiswa..

2 hari jek lagi,aku akan memulakan hidupku sebagai seorang mahasiswa UITM shah alam..dalam pada tu,aku teringat kembali saat aku mula2 melangkah ke alam sekolah menengah...sekolah berasrama penuh integrasi temerloh...sekolah berasrama pertama yang aku jejaki..pengalaman hidup di asrama banyak mengajar aku erti kehidupan..berbalik semula pd cite aku skarang nie,rasa exited+sedih plak rasenyer nak tinggalkan rumah nie,,bukan tu jek,rasa sedih gak nak tinggalkan kawan2 aku kat sini...hurm,,tapi sahabat2ku, aku tetap harus pergi untuk mendaki ke puncak tertinggi hidupku..aku doakan agar kamu juga berjaya untuk ke menara gading selepas kamu menghabiskan spm kamu nnt...hurm...

banyak jugak persediaan yang aku kene buat..photostate itu la,ini la...pastu nak kene cop pengurus plak tu..haih..memang meletihkan..tapi x pe..bukan aku yang cop..haha..
barang2 aku x bli lagi,,esok kut baru nak g bli..aku inga nak bli barang tu kat segamat jek..tapi ader la suara2 yang suruh aku bli barang kat pekan,pahang...cz nnt dapat singgah umah kak long aku...alasannyer,sbb nnt aku da x dapat jumpe kak long aku n family dea cz nnt mase aku nak pg uitm nnt dea x balik...just kak ngah aku jek yang balik sbb dea yang nak teman aku n family..ahakz..tapi tu la,daripada pekan,baik kuantan jek...lagi senang...namun apekan daya,aku ni hanyalah seorang anak...hahaha...konola donga cakap orang tuo...kih3...iyekan aje la..haha..

esok gak aku ader appoiment ngan hospital...nak wat checkup...bukan aku x nak g buat awal2,just hospital tu ha yang suruh aku g 24jun..nak wat camane kan..haha..layan jek la...aku g ngan amir kut...amir dapat uitm gak..tapi dea dapat kat uitm jengka--kos=pengurusan perladangan...mule2 dea xna pegi,tapi mak dea suruh gak dea pegi sbb susah nak dapat masuk U skunk nie..hahha...sabo jek la amir...

cukup dlu la wat ari nie..
haha..nnt aku cite kisah2 aku g checkup ngan bli barang k..
da........salam

5 comments: