Saturday, June 26, 2010

Hari Terakhir Aku Dirumah,.Selamat Tinggal Semua..

Bila aku bukak je mate..waaaa....da cerah...tibe2 aku terfikir,da hari last da aku kat umah ni...esok,aku akan tinggalkan umah ni untuk teruskan idup aku sebagai seorang mahasiswa..memandangkan arini ari jumaat,so x ley la aku sambung tdo aku tuh...ahakz...terus aku bangun n then cari sarapan kat meja makan...tapi macam biase la,,xde makanan pun..haha...kat umah aku ni semua orang sarapan mase makan tengah hari...hahha..maksudnyer orang kat umah ni semua x makan pagi..so,lauk yang kakak aku masak arini kari ayam...sedap la jugak...siap jek kakak aku masak,aku terus makan nasik..lapo beb..then perkara biase la kan kalau da ari jumaat....jangan wat2 x tau plak..haha...kalau korang nak tau,arini aku g bli barang lagi cz topup barang yang x cukup mase bli kat ngan umah kak long tu...alahai..da kene wat 2 kije..so arini pegi segamat jek...beli barang2 mane yang x cukup..baju t shirt putih kolar n round neck,bli sluar track,bli kasut,baldi,berus,sabun,hanger...ahakz..n so on la...x kan la nak taip semua kan..then habis jek bli barang,terus balik cz ari pun da nak malam..lagi pun kak ngah aku nak balik plak malam ni..sesampai jek kat umah terus jek aku meluru kat tempat baju2 aku yang aku kumpulkan kat 1 tempat...PACKING time..ahakz..terasa cam nak balik asrama plak...dulu da skali...ni kali yang kedua...cuma bezanya skarang aku duk asrama kat universiti..dullu kat asrama...siap packing..mandi then kua g umah member2 ucap slamat tinggal....walaupun aku da nak blah dari tempat aku ni,tapi aku x lupe member2 aku yang ader kat sni...korang.korang jage diri elok2 tau...aku x kan lupe korang n aku harap korang x kan lupakan aku x selalu doakan kejayaan aku kat sana k...esok pagi,aku akan gerak pukul 6 pagi...sesi pendaftaran???hari pertama @ UITM?? Nnt aku update lagi k...wasalam

No comments:

Post a Comment