Saturday, June 26, 2010

First Day @ UiTM...ahakz..Selamat Datang Ke UiTM Puncak Perdana

Salam 1 malaysia,,,ahakz...first day aku kat uitm nie..pagi2 lagi aku da bangun da dari tido...aku kunci jam aku pkul 5 pagi...tapi aku x tau la nape jam aku tu x bunyi..tapi x pe,syukur sbb aku terjaga pukul 5 suku pagi...sempat lagi la aku nak iron baju...tapi lambat gak la bertolak dari rumah...sbb kakak aku ngan laki dea bangun lambat..hahha...so bertolak dari rumah pkol 6.45 pagi,,sampai jek kat shah alam sesat plak da....lupe plak aku nak cite,pagi td aku sempat mkn pulut kuning ngan rendang ayam sket...aku makan sket jek sbb aku x ley makan pagi...biasenyer aku kalau makan pagi,aku akan sakit perut..ape nak kate kat dalam kete on da way nak sampai shah alam tu, perut aku mragam,,hahaha...sampai kat Puncak Perdana,pukul 11 lebey kut..then terus jek aku g daftar...alahai...nnt la aku sambung

1 comment:

  1. jam xbnyik ke?
    ke xdg0 sbb xcited sgt nk g blajo.
    hikhik..

    pape p0n.
    take care :)

    ReplyDelete