Tuesday, February 7, 2012

kini dan kini....

hmmmm....diam x diam da tinggal 3 hari je lagi stay kat sini...pastu masing2 da balik cawangan masing2 kat negeri masing2..hahah...pas ni x tau bile lagi leh kumpul ramai2 cmni...kompem rindu...skunk ni aku kat dalam dewan mawar,,,ade pertandingan karaoke antara kumpulan untuk kursus kakitangan baru ni...group aku da lpas da tadi..hahaha...vdeo nye nnti aku upload kat fb...kalau nak upload kat blog ni cm lambat je...tapi aku akan try jugak my best utk upload vdeo tu kat blog ksayangan aku ni..hahaha...skunk ni aku ngak tgk mmber2 aku menyumbangkan suara deaorang lak..hahaha...smalam aku ade program p umah anak yatim kat sungai besi...hmmm...best teramat...group aku kene cat pagar umah anak yatim tu...cat dea lawa gile...sumpah aku suke...warna kuning terang...ala2 cm oren juge la....group lain ade uang kene potng rumput la ae yang kene sapu sampah la ape la..banyak lagi...mmg sehari tu rase x puas ade kat sane..at least aku nak ade 2 hari kat sane...dak2 kat sane pn semua nye sporting sangat...x sombong...rase cm ank datang lagi nnti...mase nak balik tu, rase seb ah juge la kat hati ni...tapi aku simpan je...x nak la anangis depan orang kan...hahaha...malu2...n aku dapat tau yang ade antara bdak2 umah anak yatim tu mase kiteorang nak balik, ade yang menyorok kat dalam bilik la, ade yang menyorok kat bilik air la sbb deaorang x nak nangis depan kiteorang..hmmm...mase bertolak balik tu, bersungguh-sungguh deaorg lambai kami dari pintu pagar,,,hmmm...segalanya akan tersemat menjadi kenangan yang terindah dalam hidupku...hmmm...perjalanan hidupku masih panjang...banyak lagi yang aku kene tempuh selagi nyawa dikandung badan....see u soon...

salam sayang -eddy-

No comments:

Post a Comment