Sunday, February 26, 2012

Sekarang,.. saya dan keluarga....

hidupku kini....kosong....
umpama tin kosong yang dikocak....x menghasilkan apa2 bunyi...
hatiku juga kini kosong...
namun, biar aku simpan cinta dan rasa syg dihati aku ni..hanya utk kamu....
#kamu?? kalau kamu rasa kamu lah orgnya, itulah jawapannya :)

skarang, aku dah pn tinggalkan uitm sepenuhnya...now aku dah pun bkerja...habis je kursus sbulan kat bangi aritu, aku trus di postkan ke BSN cawangan utama negeri pahang...yang terletak di jalan Bank, kuantan...sminggu kat sane, rase cm takut2 gak nak start kije...maklum la..baru kan...kat ctu la aku blaja mcm2 yang aku x dapat blaja kat bangi...mcm kate pgawai aku kat sane, en syed, hanya 30% je ilmu yang kami dapat kat bangi...selebihnya, cari sendiri kat cawangan...
sminggu aku kat kuantan, aku dipost plak ke cawangan islamik muadzam shah...dekat je ngan umah aku...20 minit...so aku ulang alik je la hari2...membazir minyak kete?? x de lah...cz aku da jimat kat dwet makan ngan dwet sewa bilik/umah... lagi pn ari2 aku dapat makan masakan mak aku...dapat tgk tv...lagi pn skunk aku da ade rancangan fav aku kat OneHD.. City Hunter tajuk dea...haha...kalau da ngadap, ssh la anak gerak dr dpan tv...by da way, tv umah aku pn mak aku tukar...dea amek lagi besar sikit dr yang dulu...tv plasma LG 50 inci... terbaik la tgk tv...hmmm...keje kat muadzam plak? first day kije, cawangan aku kene petir, so smua system down tmasuk ngan ATM skali...so dr dkul 2 smpai balik x leh uat ape2 urusan...hahaha..then yang teruknye, haritu kene buad balancing manual...mane la aku tau...kene kira duit manual, kene buat penyata imbangan manual, kene isi kaizen manual...smua jadi kelam kabut....hari kedua plak, aku x balance 5 sen.. -__- nasib baik penyelia aku baik...dea bg 5 sen kat aku suh balance kan aku nye penyata..then pastu kije da jadi cm senang...ade mmber baru...damia, rai, rizal, abg mi, abg syeh, n x lupe penyelia aku yang terbaik, abg sham....tp smua x leh ganti mmber2 terbaik uitm aku....sentiasa dihati...
by da way, bcakap pasal mmber, aku mmg rindu sgt ngn mmber baik aku, shahirul..
kalau ko bace, aku nak ko tau yang aku rindu ko...aritu aku call ko kul 4 pagi tu sbb aku tjaga dr mmpi...aku mmpi kau...x tau la cmne...rindu sgt kut...aku x tau la ko rindu aku ke x,,hope ko sihat slalu...
kadang2 aku tfikir ape yg org slalu kate...hidupp ni umpama roda,,,terima lah segalanya dgn hati terbuka...
tapi aku x leh terima semua dgn hati terbuka...ade mende yg aku still x leh nak terima smpai la skarang...
hmmm...
aritu aku picnik kat Gunung Ledang ngn kakak2 aku n jiran sblah umah...then smalam p family day kat Bukit Gambang Resort City & Water Park..best kut...haha...
ade gambar skit2...
# aku da malas nak amek2 gamba skunk...















2 comments: