Sunday, November 20, 2011

esok akan datang juge....haha

esok secara rasminye aku akan memulakan semester keEMPAT aku kat puncak ni...hahaha...senior la katenye...tp smpai arini pn aku still x register lagi course aku..haha..lek lu...esok pn leh buad maa :P
esok da nak start klas, tp aku x tau lagi esok klas start kul bape, klas ape n klas tu kat mane...hahaha...hebad kan...x pe, jap g aku try tanye mmber klas aku yang maybe tau or maybe jge x tau cm aku jgak..hahaha...
by da way, esok best friend aku n kawan2 aku yang lain akan menghadapi peperiksaan besar...STPM,,,,
bile teringat pasal STPM ni, aku dlu pn nak amek STP jge asalnye sblum aku dengan tekadnye pilih nak masuk UiTM ni..tapi nak at cmne kan...da aku pilih jgak nak amek diploma...so kne la lupekan STP tu...
xpe2, utk kawan2 yang akan menghadapi STP hari esok, DO UR BEST, YAKIN BOLEH, BuaD haBis BAik keYh! :)

No comments:

Post a Comment