Tuesday, November 29, 2011

Saya x kan bg awak pada org lain sebab awak saya punya...

Ramai yang tanye...... ayat yang jadi title kat atas ni untuk sape?

ayat : SAYA TAKKAN BAGI AWAK PADA ORANG LAIN SEBAB AWAK SAYA PUNYA tu adalah ayat yang aku cipta untuk seorang yang sangat istimewa buad aku...ade yang tersalah faham, ade jugak yang faham...dea adelah orang yang tersangat rapat dengan aku, yang jadi tempat aku mengadu masalah aku, tempat aku nak gelak ketawa, slalu gaduh juge kadang2 tu... aku sayangkan dea,, mcm aku sygkan diri aku jgak... u r the best! jarang ade orang yang dapat buat aku rapat gila2...tapi dea, mmg aku x kan lupa smpai bila2...ayat ni hanya untuk dia & x kan sesekali aku tujukan untuk orang lain..bia lah ape org nak kate pn...by da way,ayat kat atas tu dea tambah kat hujung... (......................................., SAMPAI BILA2).. Then jadilah ayat tu,

SAYA TAKKAN BAGI AWAK PADA ORANG LAIN SEBAB AWAK SAYA PUNYA, SAMPAI BILA2..

#rindu awak

3 comments: