Saturday, November 19, 2011

Semester 4..Final Year!

diam x diam, da 4 semester aku duk kat puncak ni...banyak da suka duka n kenangan2 aku kat puncak ni...ade yang manis, ade yang pahit..

19/11/2011

rase cm x nak balik je....kul 6 stengah aku tjaga....bukak je mata, terus aku teringat yang arini aku nak balik kolej da,,,mule2 tu aku x nak balik g and aku ingat nak balik ari ahad, tapi nnt rase cm pnat lak..balik ahad then isnin tu da ade klas..haha..
g kat dapur tgk mak ayah aku da bangun..sayu plak tgk muke mak ayah aku...
then mak aku bg dwet RM350 utk blanje..hmmm...kul 8 tu aku suh adk aku g bli sarapan...aku bg dea dwet 20 inggit...then lpas makan tu baru aku kmas barang...tu pn da kul 8.35 cmtu la...
gerak dari rumah kul 9.12 then rase sunyi plak dalam kete sorang2...biase nye aku ngan akak2 aku kalau naik kete...
smpai puncak trus p susun barang naik atas..sorang gak kat umah,..mmber2 xsmpai g,,,
bile sorang ni mule la tringat itu ini, tringat orang tu, tringat orang ni..hmmm...cmne la agak semester aku yang ke-4 ni...

No comments:

Post a Comment