Tuesday, November 15, 2011

Hilang






pernah korang menangis sebab sorang kawan? maybe ade yang pernah dan ade juge yang x...ade yang anggap kawan tu segalanya dan ade plak yang anggap kawan tu adelah tempat yang bile perlu je cari,.,kalau x perlu x ya cari...yang dalam gamba tu bestfriend aku..or maybe ex-bestfriend...aku sndri x pasti statusnye..setiap orang yang kekawan baik akan faham klakuan dan perangai kawan baik dea...cmtu gak la ngan aku..His name is Shahirul Fazli Omar..
pkenalan singkat aku kalau x silap dalam bulan 4 rasenye..mase tu aku tengah demam teruk kat kolaj...x pegi klas  duk ngadap lappy..then ade IM dea masuk...bg salam kut kat aku...aku pn layan je la..mase tu kpale pn tengah duk kusut, bosan...x salah kalau nak bkawan...biasenye kalau laki yang IM aku, aku x bape nak layan sangat la...haha..tapi aku x sangka yang IM singkat tu da membawa aku dan mamat ni jauh ke alam persahabatan...x penah aku sangka yang aku akan menjadi terlalu rapat dengan dia...semua tentang dia aku da ingat dalam kpala...prangai dia..ape dea suka..ape dea x suka...
kadang tu, aku slalu call dea kalau aku busan...aku ni mmg suke bercerita..lagi2 kalau aku ade masalah...aku ni jenis yang x bape nak suke share masalah aku ngan orang yang aku x bape nak kenal..so memandangkan dea ni orang yang paling rapat ngan aku, aku pn slalu la cll n mesej dea...dea pn cm tu gak la...cme dea ni jenis yang x pndai nak cerita masalah kat orang lain, tmasuk la aku..hahaha...kadang2 tu aku paksa gak dea btau masalah dea kat aku...ade gak la bocor skit2...kadang2 tu duk puas paksa, dea just diam je...hampeh -.-"
diam x diam, da 7 bulan da sbnarnye kami kawan...6 bulan sbgai kawan baik...lame kan...tapi dalam  bulan psahabatan ni, banyak sangat da suka duka yang aku tpaksa tempuh..tapi, aku just nak kawan baik aku ni happy..
aku cube yang terbaik utk jadi kawan yang terbaik utk dea...tp aku tau aku x mmpu..
aku tau aku x sebaik kawan2 dea yang lain...
aku x tau ape yang buat dea brubah sedangkan sblum ni kami happy...
mungkin korang akan gelak kat aku kalau aku kate yang aku akan nangis stiap kali aku gaduh ngan dea...tapi tu la hakikatnye...aku sangat sayangkan kawan2 aku...sbb aku hanya rapat dengan kawan2...aku x berapa rapat ngan adk bradik aku...bagi aku kawan tu segalanya..
ntah la...maybe dea da ade awek kut skunk...
tu yang dea lain...
care dea sms aku pn da lain...
hmmm...
aku akan cube utk hilang dari hidup dea kalau tu yang dea nak...
aku harap yang dea akan jumpe kawan yang lebih baik dari aku...
bro, kalau ko nak datang mase aku kawan nnt, jadi la pngapit aku...kalau ko da muak dengan aku, aku terima...
thanks bagi kenangan yang sangat manis sepanjang kite berkawan baik..
bro # saye x kan bagi awak pade orang lain sebab awak saye punye - best friend forever bro~
aku sayang kau~
sumpah aku rndu kau sgt2 bro~~
:(

2 comments:

  1. untung gile dpt kwn cm eddy :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete